Fragmenty czatu z Marcinem Świetlickim

Posted: Październik 10, 2012 in Inspiracje (wywiady, rozmowy, teksty)
Tags: , ,

adamo: Czy nie uważasz, że Marcin Świetlicki stał się poetą masowym?
Marcin Świetlicki: Trochę utyłem.

twór_F: Na egzaminie z literatury współczesnej obowiązuje „orientacja” w poezji Marcina Świetlickiego. Jaką orientację ona prezentuje?
Marcin Świetlicki: Heteroseksualną.

adamo: Panie Świetlicki, dlaczego Pana wierszyki się nie rymują?
Marcin Świetlicki: Rymują się.

adamo: Nie rymują się!
Marcin Świetlicki: RYMUJĄ!!!

mariunio: Ile wódki wypijasz za jednym posiedzeniem?
Marcin Świetlicki: Ja się ruszam.

R: Czyli lubi pan życie.
M Ś: Nic innego nie mam.

R: A po śmierci też nic nie ma?
M Ś: Proszę mnie zapytać po śmierci.

pablo: Czy generacja bruLionu ma dla ciebie jeszcze jakieś znaczenie?
Marcin Świetlicki: A co to jest?

adamo: Czy wiesz, że Twoje wiersze analizuje się na maturach? Chciałbyś analizować swoje wiersze?
Marcin Świetlicki: Nie. Wiersze nie są do analizowania.

anonim: Jak sądzisz, kto jest odbiorcą Twojej twórczości?
Marcin Świetlicki: Wymyśliłem sobie kiedyś, że ludzie inteligentni, ale spotykam coraz częściej ludzi, których odbieram jako inteligentnych, a którzy kompletnie nie interesują się moją twórczością.

Tekst udostępniony dzięki Book z nami.

Skomentuj

